روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعد و برق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) حریق بزرگ انبار چوب در جاده کلات مشهد اطفا شد + عکس حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) چه حرف‌هایی موجب سرد شدن رابطه زوجین می‌شود؟ خانواده و جوانی جمعیت درچشم‌انداز بیست‌ساله مشهد
سرخط خبرها

حکم قطعی تخریب باستی هیلز مشهد صادر شد +عکس

  • کد خبر: ۳۱۷۷۷
  • ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
  • ۴
حکم قطعی تخریب باستی هیلز مشهد صادر شد +عکس
رئیس کل دادگستری خراسان‌ رضوی از تخریب باستی هیلز مشهد خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، غلامعلی صادقی با اشاره به وضعیت پرونده معروف به باستی هیلز مشهد که دادگاه رأی بر تخریب ۱۸ قطعه آن داده بود، گفت: این رأی اجرا خواهد شد، در این مسیر تصمیم ما جدی اســت که حکم صادر شده اجرا شود.

او ادامه داد: اگــر مراحل رسـیدگی به پرونده کمی طولانی شود مطمئن باشید رأی تخریب بنا‌های تغییر کاربری داده شده، اجرا خواهد شد.


تخریب بیش از ۱۸ قطعه از ویلا‌های لاکچری مشهد



با رای یکی از شعبات دادگاه مشهد، بیش از ۱۸ قطعه از ویلا‌هایی که مجلل ساخته شده و در رسانه‌ها به باستی هیلز مشهد معروف بود، تخریب خواهد شد.

در رای صادره اعلام شده است که بیش از ۱۸ قطعه باغ ویلای مورد تغییر کاربری قرار گرفته باید تخریب و به وضع سابق اعاده شود. (منبع: رکنا)



 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
4
خاک بر سرتون. به نفع ملت ضبط کنید. چرا همش تو کار تخریبید!!!!! موزه کنید.
طلعت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
خوب است این ساختمانها مصادره شود و بعنوان موزه مورد استفاده قرار گیرد تا بجای ساخت یک مخروبه، از این همه هنر و زیبایی و معماری نوین همه مردم بازدید کنند و درآمدی هم برای دولت داشته باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
1
اینکه مجوزات لازمه رو داشته برای ساخت , همیشه باید خرابه باشه همه جا؟ یا همه مثل هم باشن؟ والا من پولش ندارم ولی اگر می تونستم جمع کنم من هم می خریدم,
قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
چرا زمانی که شروع به ساخت میشه جلوگیری به عمل نمیاد و پیشگیری نمیکنید و زمانی که ویلا ساخته شد و به مرحله بهره برداری میرسه تازه یادشون میاد که برن حکم تخریب بگیرن؟؟؟ این مصالح که استفاده شده از منابع ملی هست که شما با تخریب دارید از بین می برید!!! چرا پیشگیری نمیکنید تا از این اسراف جلوگیری بشه؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->